Feb 3, 2010

失望

很久沒有這種心情了
失望,無奈,悲觀,彷惘,無力...

我對您真的是徹底失望
您讓我懂了我現在的位置
原來是那麼的難過
害我小哭了一下
唉唉唉
我就真的那麼不起眼嗎
還是您不重視我呢

我並不是計較得失
而是看清了這一切
也罷
之前的彷惘無助
已經有了方向了
謝謝這兩年的照顧

萬事起頭 難
馬死落地 行

黎明之前最黑暗
成功之前最艱難
破曉之後見曙光 ?
成功之路有希望 ?

無論如何
我相信自己的能力

2 comments:

  1. now i wonder who is the "您" u talking about, i will kind of sad if i got treated this way too .. so y not just quit it, there mayb have some others "您" who really feel appreciate & care of ur 能力, who knows, right ? u got good responsibility of working, so don't ever look down of urself, like u always said everthing "good good good", u also can b "good good good" .. i not good in writing, just wish u can get through this situation now n take the right step of doing what next .. hope this type of "失望" will never happen to u again ... stay happy n cheer up o

    ReplyDelete